بنگاه آهن فروشی

بنگاه آهن فروشی

بزرگترین تامین کننده میلگرد و تیرآهن، ورق و لوله فولادی با بهترین قیمت در بازار

 

فولاد تریپ با عملیات حرارتی و با دو روش نورد سرد و گرم تولید می‌شود. خواص مکانیکی فولاد تریپ به نوع عملیات حرارتی آن بستگی دارد.

ازخواص مکانیکی فولاد تریپ میتوان به شکل‌پذیری بیشترآن اشاره کرد، فولاد تریپ در مقایسه با سایر فولادهای دیگر به علت ریز ساختار فولاد دارای خاصیت سخت کاری می‌باشد. از خواص مکانیکی فولاد تریپ شکل پذیری بالای آن می‌باشد.

در عملیات آنیلینگ (آنیل کاری) گرم کردن در فولاد به طور آهسته و زیر نقطه ذوب و بالاتر از دمای بحرانی انجام می شود. دمای آنیل، بسته به درصد سیلیسیم و نوع فولاد مورد استفاده در آن متفاوت می‌باشد.


بهترین قیمت ورق فولادی را در سایت آهن ملل مشاهده نمایید.


اثر کربن در ساختار فولاد تریپ

آستینت یک محلول جامد از آهن و یک دگر شکلی فلزی و غیر مغناطیسی از آهن است. آستنیتی کردن به معنای بالا بردن حرارت آهن یا آلیاژهای پایه آهن تا است تا رسیدن به دمای تغییر ساختار ماده، میزان مورد استفاده از عنصر آلیاژی کربن در فولاد تریپ با هدف تثبیت فاز آستنیت باقی‌مانده زیر دمای محیط در مقایسه با فولادهای DP بسیار بالاتر است. استفاده از مقدار بالاتر عناصر سیلیسیم یا آلومینیوم باعث بوجود آمدن فریت بینیت می شود، که وجود این عناصر به حفظ میزان عنصر کربن مورد نیاز آستنیت کمک می کند که در صورت استفاده از عناصری چون سیلیسیم و آلومینیوم می توان از رسوب کاربید جلوگیری کرد.


source: نحوه تولید فولاد تریپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: آهن ملل اصفهان ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 خرداد 1400برچسب:فولاد تریپ, آهن ملل اصفهان, بهترین قیمت ورق, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ahanmelal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com